Зношення або пошкодження розподільчого вала не завжди проявляється одразу. Часто проблеми розвиваються поступово, тому важливо звертати увагу на характерні симптоми:
- Стукіт або клацання в головці блоку циліндрів, особливо на холодному двигуні.
- Падіння потужності, нестабільна робота на холостому ходу.
- Збільшена витрата пального та зниження динаміки.
- Поява помилок у системі управління двигуном, часто пов’язаних із фазами або датчиком розподільчого вала.
- Зношення кулачків або шийок валу, що виявляється під час діагностики.
- Підвищений шум у зоні клапанного механізму, особливо на високих обертах.
- Нерівномірна компресія по циліндрах.
У випадках критичного зносу кулачків або розриву мастильної плівки може відбутись перегрів чи навіть поломка деталей ГРМ. Якщо ці симптоми супроводжують роботу двигуна, варто терміново звернутись на СТО.