Проблеми з переднім або заднім сальником колінчатого валу проявляються дещо по-різному, але є низка спільних симптомів, які мають насторожити водія:
- Поява масляних патьоків у нижній частині двигуна.
- Сліди оливи на кожусі ГРМ або маховику.
- Підтікання оливи в зоні з’єднання двигуна з коробкою передач.
- Зниження рівня моторної оливи без зовнішньої течі.
- Поява характерного запаху горілої оливи.
- Забруднене маслом зчеплення (у разі витоку з заднього сальника).
У деяких випадках витік настільки незначний, що його складно помітити відразу. Але з часом, коли сальник повністю втрачає еластичність або тріскається, олива починає активно витікати. Це вже стає небезпечно не лише для двигуна, а й для трансмісії, зчеплення та навіть дорожнього покриття.